
Ana-Marija Cupin (Repetitor, RS)
Ana-Marija je basistka in ustanovna članica beograjskega benda Repetitor. Sicer je grafična oblikovalka, slikarka in mojstrica joge, pa tudi soustanoviteljica beograjskega alternativnega umetniškega prostora Kvaka 22.

Brigita Gračner (Radio Študent, SI)
Brigita je članica glasbene redakcije Radia Študent, kjer piše recenzije, pripravlja glasbene opreme in intervjuje ter vodi oddajo 100 decibelov o slovenski glasbeni sceni. Poleg tega je vokalistka in klaviaturistka zasedb Ovum, Uho za Oko ter Akami, s katero je leta 2017 pri Založbi Radia Študent izdala prvenec “Sunburnt”. Do leta 2013 je bila aktivna članica programskega odbora izobraževalne platforme Delavsko-punkerska univerza in v sklopu tega koordinatorka filmskega krožka, ki je potekal v Slovenski kinoteki. Bila je tudi organizatorka Festivala filma in kulture Šentriff.

Eva Matjaž (Poligon, SI)
Eva je soustanoviteljica in ravnateljica prvega slovenskega kreativnega centra Poligon. Kot psihologinja in socialna delavka v različnih vlogah že več kot 15 let deluje na področju kulturnih in kreativnih industrij. Raziskuje in v praksi preizkuša različna nova ekonomska ter družbena orodja za podporo različnim (ustvarjalnim) skupnostim. Skupaj s sodelavci je pionirka na področju sodela in množičnega financiranja v Sloveniji ter soustanoviteljica Knjižnice REČI.

Fabien Miclet (neodvisni svetovalec za evropske zadeve, FR)
Fabien je francosko-irski specialist za evropsko financiranje, glasbeno politiko in vodenje projektov. Do konca leta 2017 je vodil koordinacijo projekta Liveurope, prve s strani EU podprte platforme, ki združuje nekaj najboljših koncertnih prizorišč po Evropi, vključno s Kinom Šiška. Trenutno je neodvisni svetovalec v Lizboni, Bruslju in Parizu. Med drugim sodeluje tudi z Evropsko komisijo in Evropskim parlamentom pri različnih pobudah, vključno z nedavno ustanovljenim procesom Music Moves Europe.

Helen Sildna (Tallinn Music Week, Musiccase, EE)
Helen je ena najbolj prepoznavnih estonskih kulturnih podjetnic, ukvarja pa se z organizacijo in produkcijo koncertov, festivalov ter družbenih kampanj. Pomagala je razviti izvozno in trženjsko strategijo estonskega kreativnega sektorja, kot vidna članica baltiško-nordijske kreativne skupnosti pa odkrito zagovarja enakopravnost, raznolikost ter mednarodno povezovanje. Je ustanoviteljica in lastnica festivala Tallinn Music Week, ki se je kot konferenca o glasbeni industriji in showcase festival začel leta 2009, sčasoma pa koncept razširil v vseobsegajoč mestni dogodek. Helen je tudi članica uprave Music Estonia. Leta 2014 je prejela nagrado Tampere Music Award za izredne dosežke v glasbenem poslu, leta 2015 jo je estonsko ministrstvo za kulturo nominiralo za državljanko leta, leta 2016 pa ji je estonski predsednik za njen doprinos k estonskemu glasbenemu življenju in civilni družbi podelil red bele zvezde 4. razreda.
Podpira INES – Innovation Network of European Showcases.

Ingrid Kohtla (Tallinn Music Week, EE)
Ingrid je vodja komunikacij in kuratorka programa mednarodnega showcase festivala urbane kulture in talentov Tallinn Music Week. Poleg tega je direktorica in producentka glasbenega ter avdiovizualnega kulturnega programa estonske državne televizije in izkušena organizatorka dogodkov. Bila je glavna urednica pop kulturne revije Wasp & Caterpillar, pisala je glasbene recenzije za številne estonske in mednarodne medije ter na estonski umetniški akademiji predavala o subkulturah in glasbeni kritiki, pri čemer se je osredotočala na stanje post-subkulturnega področja v današnji meta-modernistični dobi.
Podpira INES – Innovation Network of European Showcases.

Jörg Heidemann (VUT, DE)
Jörg je direktor VUT e.V., združenja okoli 1300 neodvisnih nemških glasbenih podjetij. Je nekdanji solastnik in direktor distribucijskega podjetja MDM – Mutualism, Distribution & More, nekdanji direktor neposrednega izvoza pri Universal Music Nemčija in nekdanji vodja izvoza pri enem od največjih nemških neodvisnih distributerjev EFA Medien GmbH proti koncu devetdesetih let prejšnjega stoletja. Preden je diplomiral iz psihologije na Univerzi v Trierju, je že delal v par prodajalnah plošč, da si je plačal študij. Je tudi član upravnega odbora Zveze za popularno glasbo v Nemčiji in član odbora za lestvice in trženje pri nemškem IFPI.

Koen ter Heegde (Yugofuturism, Subroutine Records, NL)
Koen je neodvisni organizator, agent in vodja založbe. Soustanovil je založbo Subroutine, ki je od leta 2005 izdala glasbo na ducate izvajalcev. Vodi booking platformo Yugofuturism, ki izvajalce iz Jugovzhodne Evrope (npr. Repetitor (RS)) predstavi na Nizozemskem in obratno (npr. The Homesick (NL)). Na neodvisnih scenah je v različnih vlogah dejaven že dve desetletji, na Nizozemskem in v tamkajšnji regiji pa je razvil obširno mrežo stikov. Dela v rotterdamskem kulturnem centru Roodkapje. Lani je organiziral 24-urni festival Van Onderen s poudarkom na nizozemskem podtalju.
Podpira INES – Innovation Network of European Showcases.

Marko Godnjavec – Jizah (Nika / Beton, SI)
Jizah DaFunk – rojen s skoraj neizgovorljivim imenom Marko Godnjavec,je glasbeni fanatik. Odkar pomni, ga
je navdihovala alternativna, hiphop, elektronska, punk in jazz glasba.
Z versko gorečnostjo je obiskoval koncerte, poslušal glasbo cele dneve,
ter bil neutruden žurer, ki je sanjaril, da bo delal v glasbeni trgovini. Kot
najstnik je potoval okrog sveta, da bi se srečal z različnimi glasbenimi
stili in zvrstmi, začel pa je tudi delati v trgovini s ploščami, kar je
bil njegov prvi korak do vsega, kar danes počne. Zadnjih 15 let deluje
kot organizator alternativnih koncertov/ partijev, neodvisni glasbeni
novinar in radijska osebnost, ki je sicer redno zaposlen kot piarovec
za Nika Records, slovenskega zastopnika Warner. Poleg tega pa je tudi lastnik in A&R svoje male založbe Beton Records.

Markus Linde (Thag’s Agent, DE)
Markus svojo znamko Thag’s Agent uspešno vodi že 13 let, zaradi česar velja za veterana med neodvisnimi nemškimi agencijami za sync. Tekom dolge profesionalne kariere v založništvu (trženje in novačenje izvajalcev za CBS, BMG, Sony Music), izdajateljstvu (izvršni direktor pri Freibank Music Publishing) in menedžmentu izvajalcev si je nabral kopico izkušenj ter znanja, iz katerih črpa, tako kot tudi iz ljubezni do glasbe. Za sabo ima dolg in uspešen seznam uvrščanja glasbe v nacionalne in mednarodne oglaševalske kampanje ter filme, poleg tega pa se ukvarja tudi s preiskovanjem in pridobivanjem glasbenih pravic. Navdih in gradivo za raziskovalno delo najde v širokem naboru virov, vključno s katalogi založb, od največjih do najmanjših neodvisnih.

Mateja Demšič (Mestna občina Ljubljana, SI)
Mateja je magistra historične antropologije, zgodovinarka, ki od leta 2013 vodi Oddelek za kulturo Mestne občine Ljubljana. V preteklosti se je ukvarjala z mladinskim delom in ustanovila mrežo mladinskih centrov v Ljubljani, od katerih je eden posvečen prav mladim in njihovemu glasbenemu ustvarjanju. Pri svojem delu se ukvarja z oblikovanjem kulturnih politik, ki naj jih ne bi omejevale lokalnost ali državne meje. Sodeluje v mreži Unescovih ustvarjalnih mest, in sicer na področju literature.

Monika Marušić (The Garden Croatia, LAA, HR)
Monika je že v mladih letih ugotovila, da želi delati na radiu in v glasbi, njena sanjska kariera pa se je začela z delom za tako neodvisne kot komercialne medije. Sčasoma se je to razvilo v delo v glasbenem PR-ju, kjer je vedno sledila vodilu, da če je nekaj odlično, morajo to poznati vsi. Trenutno je vodja komunikacij pri znamenitem hrvaškem klubu The Garden, ki prireja festivale, kot so Love International, Soundwave in Defected Croatia, ter pri mikropivovarni in prizorišču The Garden Brewery. Sodeluje tudi z agencijo LAA in festivali, kot so Outlook, Dimensions ter Sea Star. Še vedno dela tudi za različne medije, saj ceni priložnost intervjuvanja kopice svojih najljubših izvajalcev in udeležbe na izvrstnih konferencah, pa tudi predvajanja hudih komadov v svoji radijski oddaji, zdaj že skoraj desetletje.

Natalia Talayero (Beloud, ES)
Natalia je sopredsednica zveze Music Managers Forum Spain in ustanoviteljica inovativnega podjetja Beloud, ki nudi storitve izvajalcem, založbam in organizatorjem. Je menedžerka izvajalcev, kot sta Eldorado in Ana Alcaide, organizirala pa je tudi evropske turneje vzhajajočih mednarodnih bendov.

Nur Al Habash (Italia Music Export, IT)
Po začetni karieri v diplomaciji in mednarodnih organizacijah, kjer se je v prostem času posvečala glasbenim festivalom in webzinom, je bila Nur Al Habash od 2014 do 2017 odgovorna urednica Rockit.it. Rockit je glavni spletni vir italijanske glasbe, največja zbirka izvajalcev in spletna skupnost v Italiji, ki obsega uredniške vsebine, pretok glasbe ter druge glasbene storitve. Leta 2017 je skupaj z italijanskim združenjem SIAE za kolektivno upravljanje avtorskih pravic ustanovila Italia Music Export, prvo pisarno za glasbeni izvoz v državi.

Sandra Vabarna (Trad.Attack!, EE)
Sandra je menedžerka in članica estonske zasedbe Trad.Attack!. Ljudska glasba jo spremlja že celo življenje, na različna pihala je začela igrati pri sedmih letih. Diplomirala je iz interpretacije in poučevanja na Kulturni akademiji Viljandi Univerze v Tartuju ter na Kraljevski akademiji v Stockholmu. Leta 2015 je v Talinu magistrirala iz estonskih dud. Vedno jo je zelo zanimala glasbena industrija in vedno je bila menedžerka svojih bendov. Od leta 2014 se največ posveča zasedbi Trad.Attack! in kako z njo iti onkraj mej glasbenega posla ter žanrov. V le štirih letih je skupina Trad.Attack! zaslovela v Estoniji, igrala pa v 31 različnih državah. Leta 2017 so Sandro na podelitvi Estonian Music Industry Awards razglasili za menedžerko leta.

Sasha Yerchenko (Atlas Weekend Festival, UA)
Sasha je programska vodja festivala Atlas Weekend in soustanoviteljica agencije Atlas Booking. Na začetku tisočletja je kot vodja projektov, vodja PR in bookerka delala pri vodilnih agencijah za organizacijo dogodkov v Rusiji in Ukrajini (T.C.I., Spika Concerts, PMK Event Agency itd.). Od 2009 do 2014 je delala kot radijska voditeljica in urednica novic. Leta 2009 se je pridružila ekipi festivala Koktebel Jazz kot koordinatorka in pozneje kot umetniška vodja festivala (2012–2016). Leta 2015 je postala bookerka danskega benda Blue Foundation za Vzhodno Evropo in začela sodelovati z Red Snapper (VB) ter The Hardkiss (Ukrajina). Po osmih letih se je odločila zapustiti festival Koktebel Jazz in nadaljevati z Atlas Weekend (pridružila se mu je leta 2015), ki je postal največji mednarodni festival v Ukrajini.
Podpira INES – Innovation Network of European Showcases.

Steffen Holly (Fraunhofer Institute for Digital Media Technologies, DE)
Steffen je bil elektrotehnik, preden je začel študirati glasbo. Po glasbeni karieri je delal pri založbi, nato pa kot nadzornik glasbenih in sync pravic. Zatem je leta 2000 postal direktor avdio proizvodov in licenciranja tehnologije pri MAGIX AG. Ko je podružnica MAGIX M2Any (danes mufin GmbH) odkupila Fraunhofer AudioID, je vodil razvoj hibridnih priporočil. Leta 2009 je postal direktor za tehnološki razvoj pri AUPEO! Personal Radio, zadolžen za razvoj proizvoda in licenciranje vsebin. Od januarja 2013 vodi poslovno enoto Menedžment & dostava medijev pri IDMT Fraunhofer.

Tanja Kos (A1 Slovenija, SI)
Tanja je strokovnjakinja za tržno komuniciranje pri elekomunikacijskem podjetju A1 Slovenija, odgovorna za dogodke, posebne projekte blagovne znamke in sponzorstva. Večina projektov, v katere je vpletena, je družbeno odgovornih, npr. medgeneracijsko sodelovanje (
Lahkonocnice.si), ozaveščanje glede težav mladostnikov, kot sta nasilje in brezposelnost (Žur z razlogom), privabljanje ustvarjalnih skupnosti v projekte A1 (Orto Longboards, TapeArt, Dance, Bikes …) ter podpiranje mladih slovenskih izvajalcev z vključitvijo njihove glasbe v reklame A1 v preteklih nekaj letih.